miercuri, 25 ianuarie 2017

LABIRINTUL

EVADAREA

de James Dashner                                            

   "Evadarea" este primul volum din seria "Labirintul" de James Dashner, si prima carte la care fac recenzie. Aceasta serie este o trilogie, care pe mine ma acaparat de la primul volum.
    Personajul principal este un baiat de 16 ani pe nume Thomas, care ajunge, foarte logic datorita titlului, intr-un labirint. In acest labirint, nu va zic mai multe despre descrierea acestuia ca sa nu va stric surpriza, el isi face cativa prieteni, dar si dusmani in acelasi timp, deoarece de la venirea lui, si a inca cuiva, nu va stric surpriza, se intampla lucruri neobisnuite pentru cei ce traiau de mai multa vreme in labirint.
    Asta ar fi tot ce as putea sa va divulg fara a va strica prea mult farmecul cartii. Putin cam scurt, dar nu am ce face, acest autor este foarte detaliat, un autor cu adevarat genial as putea spune, si nu prea am ce povesti fara sa stric totul.
    Ce mi-a placut mie cel mai mult la aceasta carte, in afara de descrierile nemaipomenite, a fost actiunea foarte bine conturata, si faptul ca prin felul lui de a scrie, autorul, te face sa simti ce simte Thomas, si sa afli totul in acelasi ritm cu el. Un alt lucru care mie mi-a palcut au fost acele momente de "What the fuck?", care te lasa pe ganduri pe moment si apoi incetul cu incetul se clarifica.
    Nu as putea spune ca sunt lucruri care sa nu imi fi placut la aceasta carte, si de abea astept sa le citesc si pe urmatoarele.
    Daca cititi si voi cartea aceasta sau ati facut-o deja lasati-mi un comentariu cu parerile voastre despre aceasta carte care a devenit una dintre preferatele mele.
 Va sugerez sa vizionati si filmul acestei carti, asa voi face si eu.

5 comentarii: